Veelgestelde vragen

Wat zijn de voordelen van een kant-en-klare maaltijdbox?


Wij ontnemen je niet alleen de inspiratie en de boodschappen, maar ook het koken!




Tot wanneer kan ik bestellen?


Voor een levering op dinsdagavond kan je bestellen tem zondagavond 23u59 en voor een levering op vrijdagavond kan je bestellen tem woensdagavond 23u59.




Waar en wanneer leveren jullie?


Wij hebben wekelijks 2 levermomenten: dinsdagavond en vrijdagavond. Leveren doen we over héél Vlaanderen. We raden je wel aan om onze gerechten pas daags na levering te voorzien voor consumptie. Zo bepaal je zelf om welk uur je aan tafel gaat en niet het verkeer. Wij garanderen een houdbaarheid van 7 dagen na levering op al onze maaltijden.




Welke soorten boxen zijn er beschikbaar?


We bieden wekelijks 3 verschillende soorten boxen aan, nl. de 'Comfort' Box, 'Kids' en 'Fine Dining' Box. Elks met hun eigen karakter en afwisselende menu. Elke week voor ieder wat wils dus.




Hoe kan ik betalen?


Alle bestellingen kunnen elektronisch betaald worden met Bancontact, Maestro, VISA, Mastercard, American Express. Ook cadeaubonnen van Resengo of Condacum worden aanzien als betaalmiddel.




Welke cadeaubonnen kunnen wij gebruiken?


Uiteraard! En niet enkel onze HNGRY-cadeaubon :) Zowel de cadeaubon van ons restaurant Condacum uit Kontich alsook de Resengo-bon kunnen gebruikt worden.




Ik heb geen bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling. Wat nu?


Ben je zeker dat je bestelling correct is afgerond? Is de betaling van je rekening gegaan? Vergeet ook zeker niet je spamfolder na te kijken, want daar durven ze ook weleens te belanden ;)




Kan ik jullie maaltijdbox éénmalig bestellen?


Ja! Wij hebben sowieso geen abonnementsformule, dus elke bestelling is éémalig. Maar het spreekt voor zich dat we je bestelling graag wekelijks zien verschijnen :)




Moet ik betalen voor de levering?


Neen, de levering van je maaltijdbox is inbegrepen in de prijs.




Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?


Aangezien het om dagverse producten gaat die best gekoeld worden bewaard, vragen wij om in de mate van het mogelijke het pakket zelf in ontvangst te kunnen nemen. Mocht je om één of andere reden toch afwezig zijn op het moment van levering, dan neemt onze chauffeur even telefonisch met jou contact op om te weten of we bij de buren terecht kunnen of dat we het misschien onder de carport ofzo mogen achterlaten. Je kan ook steeds tijdens je bestelling bij de commentaren reeds aangeven wat we met je pakket moeten doen indien je niet thuis bent. Dan hoeven we je niet te storen ;)




Hoelang zijn jullie gerechten houdbaar?


Al onze gerechten worden dagvers gemaakt net voor het uitleveren en daarna verpakt onder beschermende atmosfeer. Hierdoor garanderen wij op al onze gerechten een houdbaarheid van 7 dagen te rekenen vanaf de dag van levering.




Wijzigt jullie menu regelmatig?


Elke week zorgen wij voor nieuwe gerechten die op onze menu komen. Onze chefs zullen steevast hun creativiteit aan de dag brengen om je wekelijks een verfrissende menu voor te stellen :) Elke donderdag brengen wij onze nieuwe menu uit.




Op welke uren leveren jullie?


Wij proberen steeds het tijdslot van 17u - 22u te respecteren. Uiteraard kan het verkeer hier een negatieve impact op hebben dat we zelf niet controleren. Wij raden steeds aan om onze gerechten pas te voorzien vanaf de dag NA levering. Zo kan je zelf beslissen om welk uur je aan tafel gaat en is het niet onze chauffeur die beslist om welk uur je kan aanschuiven ;) No worries, onze gerechten zijn vanaf de leverdag 7 dagen houdbaar.




Heb ik zelf nog veel werk aan jullie maaltijdbox?


Neen! In tegenstelling tot de klassieke maaltijdboxen hebben onze chefs reeds alles voor jou gedaan. Het enige wat jullie nog moeten doen is de oven voorverwarmen op 180°C en onze gerechten een 20-tal minuten opwarmen :) Take 'EAT' easy :)




Waarom tonen jullie geen foto's van de gerechten?


Omdat wij nog steeds geloven dat het kiezen uit een menu nog steeds gepaard gaat met enige verbeelding en een bepaalde verwachting van presentatie. Koken is geen exacte wetenschap en moet voor elke chef steeds opnieuw een uitdaging zijn om het beste uit zijn mouw te toveren.




Waar kan ik de allergenen van een gerecht terugvinden?


Aangezien al onze gerechten dagvers worden gemaakt NA je bestelling, kunnen wij op éénvoudig verzoek rekening houden met al je intoleranties. Het volstaat om dit te vermelden in het commentarenveld bij de betaling opdat onze chefs het gerecht aanpassen speciaal voor jou. Net zoals we altijd doen met onze gasten in het restaurant ;)




Tot welke leeftijd is de 'Kids' Box bestemd?


De kindermaaltjiden van de 'Kids' Box kunnen genuttigd worden door kinderen tot 10 jaar. Is jouw kind ouder dan 10 jaar? Dan kies je best een gerecht uit de 'Comfort' Box.